Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/cectek/public_html/site/plugins/system/rokbox.php on line 90

Σύνδεση χρήστη


Deprecated: Function ereg_replace() is deprecated in /home/cectek/public_html/site/plugins/content/jwsig.php on line 155

500 EFI ESTOC

500 EFI ESTOC


ΜΟΝΤΕΛΟ:
ESTOC 500EFi
ΤΥΠΟΣ: ON ROAD 2WD
Βασικά Χαρακτηριστικά
Τοποθετημένος έτσι ώστε να διατηρεί χαμηλά το κέντρο βάρους ο ισχυρός και αξιόπιστος μονοκύλινδρος κινητήρας EFI 500 κ.εκ. με ηλεκτρονικό σύστημα ψεκασμού, υδρόψυκτος με ενσωματωμένο αυτόματο κιβώτιο με επιλογές: Παρκαρίσματος, Νεκρό, Αργό-Γρήγορο, όπισθεν. Με το αντικραδασμικό σύστημα του κινητήρα και τις ειδικά σχεδιασμένες βάσεις στήριξής του, επιτυγχάνετε αξιόπιστη μετάδοση κίνησης και εξαιρετική απορρόφηση των κραδασμών. Σύστημα μετάδοσης κίνησης: Αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων CVT ελεύθερο συντήρησης με λειτουργία πέδησης του κινητήρα. Το σύστημα ελέγχου ντριφτραρίσματος του πίσω διαφορικού δίνει την δυνατότητα επιλογής μεταξύ ελεγχόμενης ολίσθησης ή κλειδώματος για απόλυτο ντριφτάρισμα.
Σασί
Πρωτοποριακής τεχνολογίας σασί υπέρ υψηλής ασφάλειας (Ultra secure Chassis System - UCS) ειδικά σχεδιασμένο για την Ευρωπαϊκή αγορά. Πλήρως ανεξάρτητη ανάρτηση μεγάλων διαδρομών στους τέσσερις τροχούς με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ Φρένα: Υδραυλικά δισκόφρενα εμπρός (250mm) και πίσω
Όργανα
Το αγωνιστικού τύπου πάνελ οργάνων ενσωματώνει ένα ψηφιακό LCD πολυόργανο με τις ενδείξεις Σ.α.λ./Ταχύτητα/Οδόμετρο/Χρόνο/ Στάθμη Καυσίμων/Θερμ. νερού/Πίεση λαδιού/Θέση επιλογέα κίνησης, Ενδεικτικές λυχνίες: Όπισθεν – Πορτοκαλί λυχνία / Προβολείς / Φλας / Υπερβολικές στροφές μηχανής / Κλείδωμα διαφορικού.
Επιδόσεις
0-70km/hr : 5.2 sec. 0-400m : 18.5 sec

Κινητήρας
Τύπος Κινητήρα4-χρονος, SOHC
Διάμετρος Χ Διαδρομή
εμβόλου
90Χ78mm
Κυβισμός496.2cc
Ισχύς30kW / 7000rpm 
(15KkW homologation)
Ροπή44Nm / 5500rpm
Βαλβίδες κυλίνδρου4
Σύστημα ΧρονισμούΚαδένα
Σύστημα ΨύξηςΥγρόψυκτο
Λόγος συμπίεσης10:1
Μέγιστος αρ. στροφών7500rpm
ΕκκίνησηΜίζα
Τροφοδοσία καυσίμουΗλεκτρονικού ψεκασμού
κλειστού βρόγχου EFI
ΑνάφλεξηECU με TPS
ΛίπανσηΕμβαπτιζόμενης αντλίας
ΑντικραδασμικόΑντιστάθμισης άξονα
ΜετάδοσηΙμάντας V, αυτόματο CVT
με χειριστήριο CECTEK (H, L, N, R)
2WD/4WD2WD
Τελική μετάδοσηΆξονας
Πέδηση μηχανήςΝαι
Σασί / Αναρτήσεις
Διαδρομή αναρτήσεωνΕμπρός:: 134mm /  Πίσω: 144mm
Τύπος αναρτήσεωνΕμπρός: Ανεξάρτητη ανάρτηση με διπλού βραχίονα A, αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προένταση, διαιρούμενο ελατήριο K1 / K2 και χυτοπρεσαριστό αλουμίνιο στον άνω βραχίονα,
Πίσω: Ανεξάρτητη ανάρτηση διπλού βραχίονα A,
αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προένταση, χυτοπρεσαριστό αλουμίνιο στον άνω βραχίονα και αντιστρεπτική μπάρα
Κλείδωμα διαφορικούΠίσω
Σύστημα πέδησηςΕμπρός: Δύο υδραυλικά αεριζόμενα δισκόφρενα, δαγκάνα διπλού εμβόλου (Διάμετρος 250mm)

Πίσω: Δύο υδραυλικά αεριζόμενα δισκόφρενα, δαγκάνα μονού εμβόλου (Διάμετρος 190mm)
Χώροι / Μεταφορική ικανότητα
Μεταφορική Ικανότητα2 Άτομα
Ελκτική ικανότητα450 kg
Αποθηκευτικοί χώροιΕμπρός: 2 Λίτρα, Μεσαίο: 2 Λίτρα, Πίσω: 1 Λίτρο
Αμάξωμα
Θέσεις2
Συνολικό
μήκος / πλάτος / ύψος
1985mm / 1267mm / 1108mm
Μεταξόνιο1300mm
Απόσταση από έδαφος137mm
Ύψος σέλας757mm
Τροχοί εμπρός / πίσω195.45R15 /  205.55R15
Ρεζερβουάρ18 Λίτρα
Βάρος κενού οχήματος300 kg
Υλικό αμαξώματοςPP
Διαθέσιμα χρώματαΧρυσαφί, Γκρι, Μαύρο







Κριτικές Πελατών:

Δεν υπάρχουν κριτικές γι' αυτό το προϊόν.
Παρακαλούμε κάντε εισαγωγή για να γράψετε μία κριτική.