Deprecated: Function ereg_replace() is deprecated in /home/cectek/public_html/site/plugins/content/jwsig.php on line 155
500 EFI ESTOC
500 EFI ESTOC
ΜΟΝΤΕΛΟ: ESTOC 500EFi
ΤΥΠΟΣ: ON ROAD 2WD
Βασικά Χαρακτηριστικά
Τοποθετημένος έτσι ώστε να διατηρεί χαμηλά το κέντρο βάρους ο ισχυρός και αξιόπιστος μονοκύλινδρος κινητήρας EFI 500 κ.εκ. με ηλεκτρονικό σύστημα ψεκασμού, υδρόψυκτος με ενσωματωμένο αυτόματο κιβώτιο με επιλογές: Παρκαρίσματος, Νεκρό, Αργό-Γρήγορο, όπισθεν. Με το αντικραδασμικό σύστημα του κινητήρα και τις ειδικά σχεδιασμένες βάσεις στήριξής του, επιτυγχάνετε αξιόπιστη μετάδοση κίνησης και εξαιρετική απορρόφηση των κραδασμών. Σύστημα μετάδοσης κίνησης: Αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων CVT ελεύθερο συντήρησης με λειτουργία πέδησης του κινητήρα. Το σύστημα ελέγχου ντριφτραρίσματος του πίσω διαφορικού δίνει την δυνατότητα επιλογής μεταξύ ελεγχόμενης ολίσθησης ή κλειδώματος για απόλυτο ντριφτάρισμα.
Σασί
Πρωτοποριακής τεχνολογίας σασί υπέρ υψηλής ασφάλειας (Ultra secure Chassis System - UCS) ειδικά σχεδιασμένο για την Ευρωπαϊκή αγορά. Πλήρως ανεξάρτητη ανάρτηση μεγάλων διαδρομών στους τέσσερις τροχούς με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ Φρένα: Υδραυλικά δισκόφρενα εμπρός (250mm) και πίσω
Όργανα
Το αγωνιστικού τύπου πάνελ οργάνων ενσωματώνει ένα ψηφιακό LCD πολυόργανο με τις ενδείξεις Σ.α.λ./Ταχύτητα/Οδόμετρο/Χρόνο/ Στάθμη Καυσίμων/Θερμ. νερού/Πίεση λαδιού/Θέση επιλογέα κίνησης, Ενδεικτικές λυχνίες: Όπισθεν – Πορτοκαλί λυχνία / Προβολείς / Φλας / Υπερβολικές στροφές μηχανής / Κλείδωμα διαφορικού.
Επιδόσεις
0-70km/hr : 5.2 sec. 0-400m : 18.5 sec
Τοποθετημένος έτσι ώστε να διατηρεί χαμηλά το κέντρο βάρους ο ισχυρός και αξιόπιστος μονοκύλινδρος κινητήρας EFI 500 κ.εκ. με ηλεκτρονικό σύστημα ψεκασμού, υδρόψυκτος με ενσωματωμένο αυτόματο κιβώτιο με επιλογές: Παρκαρίσματος, Νεκρό, Αργό-Γρήγορο, όπισθεν. Με το αντικραδασμικό σύστημα του κινητήρα και τις ειδικά σχεδιασμένες βάσεις στήριξής του, επιτυγχάνετε αξιόπιστη μετάδοση κίνησης και εξαιρετική απορρόφηση των κραδασμών. Σύστημα μετάδοσης κίνησης: Αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων CVT ελεύθερο συντήρησης με λειτουργία πέδησης του κινητήρα. Το σύστημα ελέγχου ντριφτραρίσματος του πίσω διαφορικού δίνει την δυνατότητα επιλογής μεταξύ ελεγχόμενης ολίσθησης ή κλειδώματος για απόλυτο ντριφτάρισμα.
Σασί
Πρωτοποριακής τεχνολογίας σασί υπέρ υψηλής ασφάλειας (Ultra secure Chassis System - UCS) ειδικά σχεδιασμένο για την Ευρωπαϊκή αγορά. Πλήρως ανεξάρτητη ανάρτηση μεγάλων διαδρομών στους τέσσερις τροχούς με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ Φρένα: Υδραυλικά δισκόφρενα εμπρός (250mm) και πίσω
Όργανα
Το αγωνιστικού τύπου πάνελ οργάνων ενσωματώνει ένα ψηφιακό LCD πολυόργανο με τις ενδείξεις Σ.α.λ./Ταχύτητα/Οδόμετρο/Χρόνο/ Στάθμη Καυσίμων/Θερμ. νερού/Πίεση λαδιού/Θέση επιλογέα κίνησης, Ενδεικτικές λυχνίες: Όπισθεν – Πορτοκαλί λυχνία / Προβολείς / Φλας / Υπερβολικές στροφές μηχανής / Κλείδωμα διαφορικού.
Επιδόσεις
0-70km/hr : 5.2 sec. 0-400m : 18.5 sec
Κινητήρας | |
Τύπος Κινητήρα | 4-χρονος, SOHC |
Διάμετρος Χ Διαδρομή εμβόλου | 90Χ78mm |
Κυβισμός | 496.2cc |
Ισχύς | 30kW / 7000rpm (15KkW homologation) |
Ροπή | 44Nm / 5500rpm |
Βαλβίδες κυλίνδρου | 4 |
Σύστημα Χρονισμού | Καδένα |
Σύστημα Ψύξης | Υγρόψυκτο |
Λόγος συμπίεσης | 10:1 |
Μέγιστος αρ. στροφών | 7500rpm |
Εκκίνηση | Μίζα |
Τροφοδοσία καυσίμου | Ηλεκτρονικού ψεκασμού κλειστού βρόγχου EFI |
Ανάφλεξη | ECU με TPS |
Λίπανση | Εμβαπτιζόμενης αντλίας |
Αντικραδασμικό | Αντιστάθμισης άξονα |
Μετάδοση | Ιμάντας V, αυτόματο CVT με χειριστήριο CECTEK (H, L, N, R) |
2WD/4WD | 2WD |
Τελική μετάδοση | Άξονας |
Πέδηση μηχανής | Ναι |
Σασί / Αναρτήσεις | |
Διαδρομή αναρτήσεων | Εμπρός:: 134mm / Πίσω: 144mm |
Τύπος αναρτήσεων | Εμπρός: Ανεξάρτητη ανάρτηση με διπλού βραχίονα A, αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προένταση, διαιρούμενο ελατήριο K1 / K2 και χυτοπρεσαριστό αλουμίνιο στον άνω βραχίονα, Πίσω: Ανεξάρτητη ανάρτηση διπλού βραχίονα A, αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προένταση, χυτοπρεσαριστό αλουμίνιο στον άνω βραχίονα και αντιστρεπτική μπάρα |
Κλείδωμα διαφορικού | Πίσω |
Σύστημα πέδησης | Εμπρός: Δύο υδραυλικά αεριζόμενα δισκόφρενα, δαγκάνα διπλού εμβόλου (Διάμετρος 250mm) Πίσω: Δύο υδραυλικά αεριζόμενα δισκόφρενα, δαγκάνα μονού εμβόλου (Διάμετρος 190mm) |
Χώροι / Μεταφορική ικανότητα | |
Μεταφορική Ικανότητα | 2 Άτομα |
Ελκτική ικανότητα | 450 kg |
Αποθηκευτικοί χώροι | Εμπρός: 2 Λίτρα, Μεσαίο: 2 Λίτρα, Πίσω: 1 Λίτρο |
Αμάξωμα | |
Θέσεις | 2 |
Συνολικό μήκος / πλάτος / ύψος | 1985mm / 1267mm / 1108mm |
Μεταξόνιο | 1300mm |
Απόσταση από έδαφος | 137mm |
Ύψος σέλας | 757mm |
Τροχοί εμπρός / πίσω | 195.45R15 / 205.55R15 |
Ρεζερβουάρ | 18 Λίτρα |
Βάρος κενού οχήματος | 300 kg |
Υλικό αμαξώματος | PP |
Διαθέσιμα χρώματα | Χρυσαφί, Γκρι, Μαύρο |

Κριτικές Πελατών:
Δεν υπάρχουν κριτικές γι' αυτό το προϊόν.Παρακαλούμε κάντε εισαγωγή για να γράψετε μία κριτική.