Deprecated: Function ereg_replace() is deprecated in /home/cectek/public_html/site/plugins/content/jwsig.php on line 155
500 EFI GLADIATOR
500 EFI GLADIATOR
ΜΟΝΤΕΛΟ: GLADIATOR 500EFi
ΤΥΠΟΣ: OFF ROAD 2WD/4WD
Βασικά Χαρακτηριστικά
Ισχυρός αξιόπιστος μονοκύλινδρος κινητήρας EFI 500 κ.εκ. με ηλεκτρονικό σύστημα ψεκασμού, υδρόψυκτος με ενσωματωμένο αυτόματο κιβώτιο με επιλογές: Παρκαρίσματος, Νεκρό, Αργό-Γρήγορο, όπισθεν και επιλογέα κίνησης στους 2 ή και στους 4 τροχούς. (Powertrain) - Η οδήγηση του στροφαλοφόρου άξονα και των αντικραδασμικών αντίβαρων γίνεται με γρανάζι που σε συνδυασμό με τις ειδικά σχεδιασμένες βάσεις στήριξης του κινητήρα, επιτυγχάνεται αξιόπιστη μετάδοση κίνησης και εξαιρετική απορρόφηση των κραδασμών. Σύστημα μετάδοσης κίνησης: Αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων CVT ελεύθερο συντήρησης με λειτουργία πέδησης του κινητήρα. Το σύστημα επιλογής τετρακίνησης (FDS) επιτρέπει 4 επιλογές: 2WD => 2WD με κλειδ. διαφορικού => 4WD => 4WD με κλειδ. Διαφορικό
Σασί
Πρωτοποριακής τεχνολογίας σασί υπέρ υψηλής ασφάλειας (Ultra secure Chassis System - UCS) ειδικά σχεδιασμένο για την Ευρωπαϊκή αγορά. Πλήρως ανεξάρτητη ανάρτηση μεγάλων διαδρομών στους τέσσερεις τροχούς με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ. Φρένα: Υδραυλικά δισκόφρενα 200mm εμπρός και πίσω
Όργανα
Το αγωνιστικού τύπου πάνελ οργάνων ενσωματώνει ένα ψηφιακό πολυόργανο LCD με τις ενδείξεις ΣΑΛ/Ταχύτητας/Οδόμετρο/Χρόνου/Στάθμη Καυσίμων/Θερμ. νερού/Πίεση λαδιού/Θέση επιλογέα κίνησης, Ενδεικτικές λυχνίες: Όπισθεν Πορτοκαλί λυχνία / Προβολείς / Φλας / Υπερβολικές στροφές μηχανής / 4WD / Κλείδωμα διαφορικού.
Επιδόσεις
0-70km/hr : 6.15 sec. 0-400m : 20.7 sec
Ισχυρός αξιόπιστος μονοκύλινδρος κινητήρας EFI 500 κ.εκ. με ηλεκτρονικό σύστημα ψεκασμού, υδρόψυκτος με ενσωματωμένο αυτόματο κιβώτιο με επιλογές: Παρκαρίσματος, Νεκρό, Αργό-Γρήγορο, όπισθεν και επιλογέα κίνησης στους 2 ή και στους 4 τροχούς. (Powertrain) - Η οδήγηση του στροφαλοφόρου άξονα και των αντικραδασμικών αντίβαρων γίνεται με γρανάζι που σε συνδυασμό με τις ειδικά σχεδιασμένες βάσεις στήριξης του κινητήρα, επιτυγχάνεται αξιόπιστη μετάδοση κίνησης και εξαιρετική απορρόφηση των κραδασμών. Σύστημα μετάδοσης κίνησης: Αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων CVT ελεύθερο συντήρησης με λειτουργία πέδησης του κινητήρα. Το σύστημα επιλογής τετρακίνησης (FDS) επιτρέπει 4 επιλογές: 2WD => 2WD με κλειδ. διαφορικού => 4WD => 4WD με κλειδ. Διαφορικό
Σασί
Πρωτοποριακής τεχνολογίας σασί υπέρ υψηλής ασφάλειας (Ultra secure Chassis System - UCS) ειδικά σχεδιασμένο για την Ευρωπαϊκή αγορά. Πλήρως ανεξάρτητη ανάρτηση μεγάλων διαδρομών στους τέσσερεις τροχούς με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ. Φρένα: Υδραυλικά δισκόφρενα 200mm εμπρός και πίσω
Όργανα
Το αγωνιστικού τύπου πάνελ οργάνων ενσωματώνει ένα ψηφιακό πολυόργανο LCD με τις ενδείξεις ΣΑΛ/Ταχύτητας/Οδόμετρο/Χρόνου/Στάθμη Καυσίμων/Θερμ. νερού/Πίεση λαδιού/Θέση επιλογέα κίνησης, Ενδεικτικές λυχνίες: Όπισθεν Πορτοκαλί λυχνία / Προβολείς / Φλας / Υπερβολικές στροφές μηχανής / 4WD / Κλείδωμα διαφορικού.
Επιδόσεις
0-70km/hr : 6.15 sec. 0-400m : 20.7 sec
Κινητήρας | |
Τύπος Κινητήρα | 4-χρονος, SOHC |
Διάμετρος Χ Διαδρομή εμβόλου | 90Χ78mm |
Κυβισμός | 496.2cc |
Ισχύς | 30kW / 7000rpm (15kW homologation) |
Ροπή | 44Nm / 5500rpm |
Βαλβίδες κυλίνδρου | 4 |
Σύστημα Χρονισμού | Καδένα |
Σύστημα Ψύξης | Υγρόψυκτο |
Λόγος συμπίεσης | 10:1 |
Μέγιστος αρ. στροφών | 7500rpm |
Εκκίνηση | Μίζα & κορδόνι |
Τροφοδοσία καυσίμου | Ηλεκτρονικού ψεκασμού κλειστού βρόγχου EFI |
Ανάφλεξη | ECU με TPS |
Λίπανση | Εμβαπτιζόμενης αντλίας |
Αντικραδασμικό | Αντιστάθμισης άξονα |
Μετάδοση | Ιμάντας V, αυτόματο CVT με χειριστήριο CECTEK (H, L, N, R) |
2WD/4WD | 2WD/4WD επιλεκτικά |
Τελική μετάδοση | Άξονας |
Πέδηση μηχανής | Ναι |
Σασί / Αναρτήσεις | |
Διαδρομή αναρτήσεων | Εμπρός: 206mm / Πίσω: 180mm |
Τύπος αναρτήσεων | Εμπρός: Ανεξάρτητη ανάρτηση με διπλού βραχίονα A, αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προένταση Πίσω: Ανεξάρτητη ανάρτηση διπλού βραχίονα A, αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προένταση και αντιστρεπτική μπάρα |
Κλείδωμα διαφορικού | Εμπρός / Πίσω |
Σύστημα πέδησης | Εμπρός: Δύο υδραυλικά αεριζόμενα δισκόφρενα, δαγκάνα διπλού εμβόλου (Διάμετρος 200mm) Πίσω: Δύο υδραυλικά αεριζόμενα δισκόφρενα, δαγκάνα μονού εμβόλου (Διάμετρος 190mm) |
Χώροι / Μεταφορική ικανότητα | |
Μεταφορική Ικανότητα | 2 Άτομα, Σχάρα Εμπρός 40 Kg(*), Σχάρα Πίσω 80Kg(*) |
Ελκτική ικανότητα | 450 kg |
Αποθηκευτικοί χώροι | Εμπρός: 2 Λίτρα, Μεσαίο: 2 Λίτρα, Πίσω: 1 Λίτρο |
(*) Δεν περιλαμβάνεται στη βασική έκδοση | |
Αμάξωμα | |
Θέσεις | 2 |
Συνολικό μήκος / πλάτος / ύψος | 2158mm / 1310mm / 1205mm |
Μεταξόνιο | 1280mm |
Απόσταση από έδαφος | 260mm |
Ύψος σέλας | 880mm |
Τροχοί εμπρός / πίσω | 25*8-12 / 25*10-12 |
Ρεζερβουάρ | 18 Λίτρα |
Βάρος κενού οχήματος | 330 kg |
Υλικό αμαξώματος | PP |
Διαθέσιμα χρώματα | Κίτρινο, Λευκό, Γκρι, Χακί |
Κριτικές Πελατών:
Δεν υπάρχουν κριτικές γι' αυτό το προϊόν.Παρακαλούμε κάντε εισαγωγή για να γράψετε μία κριτική.